Rūdžių Šalinimas, Korozijos pažeistų automobilių kėbulų remontas

Profesionalus, greitas ir kokybiškas rūdžių šalinimas nuo automobilių. Pašalinus rūdis nuo Jūsų automobilio jos nebekels Jums rūpesčių. Korozija tai metalų irimas dėl fizikinės ir cheminės sąveikos su aplinka, kai metalas pereina į oksiduotą būklę ir praranda jam būdingas savybes. Tipiškiausia korozija – geležies rūdijimas. Jos rūdys yra purios, todėl korozija gali plisti gilyn. Kiti metalai (chromas, aliuminis) koroduodami apsitraukia plona, standžia, deguonies nepraleidžiančia plėvele, kuri saugo metalą nuo tolesnės korozijos. Korozijos priežastis yra termodinaminis metalų nestabilumas, todėl gamtoje jie visi yra oksidavęsi – išskyrus taurieji metalai, pvz., auksas, sidabras. Paveiktus korozijos metalus būtina tinkamai apdirbti, rūdžių šalinimas preciziškas darbas.

Daugiausia rūdžių pažeistų vietų ant automobilio kėbulo pasirodo po žiemos ir tai nieko keisto: keliai žiemą barstomi pigiausiai prieinama priemone – druskos ir smėlio mišiniu, nusėdančia sunkiausiai prieinamose kėbulo vietose, pasislepiančia po purvo sluoksniu ir skatinančia rūdžių atsiradimą.

Rūdžių Šalinimas
Kokybiškas rūdžių šalinimas
Greitas rūdžių remontas

Ar naujiems automobiliams rūdys neaktualu ?

Dažnam vairuotojui, net visą žiemos kelių slidybę ištvėrusiem be didesnių nuotykių, pavasarį sugenda nuotaika, kai nuplovus automobilį, pasirodo rūdžių pūslės. Mašinos ratų nišų briaunos, durų apačios, kurios rudenį nekėlė jokio įtarimo, gavusios tradicinę žiemai paruoštos kelininkų druskos ir purvo porciją, pavasarį gali varyti į neviltį. Juk kėbulas yra bene brangiausia automobilio dalis.

Nors beveik visi automobilių gamintojai savo produkcijai teikia 6-12 metų garantiją dėl giluminės korozijos (kol skardos prarūdys kiaurai) ir lenktyniauja, kas storesniu cinko sluoksniu padengs kėbulą, praktika rodo, kad nerūdijančių automobilių nėra. Į Kėbulo remonto centrus dažnai atvažiuoja apynaujai, išoriškai nepriekaištingai atrodantys automobiliai.

Korozijos priežastys

Korozija pažeidžia visus automobilius, tiek naujesnius, tiek senesnius. Skirtingi modeliai gaminami kitaip, tad ir rūdija vieni mažiau, o kiti daugiau. Taiga korozijos pagrindinės atsiradimo priežastys: deguonies koncentracija ore, santykinė oro drėgmė, vibracijos ir gniuždymas. Korozijos yra 2 rūšys.

Elektrocheminė – tai tokia korozija yra vadinamas metalų irimo procesas, susiliečiant su skysčiais, elektros srovės laidininkais – elektrolitais. Tai rūgštys, šarmai, druskų tirpalai vandenyje ir vanduo, kada jame yra ištirpsta dujos.

Cheminė korozija – metalų ir junginių irimas, sausose dujose, skysčiuose, kurie neturi elektrolito savybių (alyva, benzinas ir kt.) Vykstant cheminiai korozijai metalai veikiami oro deguonies pasidengia plonu oksidiniu sluoksniu, tokia korozija vyksta krosnyse, kaitinant metolą terminiam ar kitam apdirbimui.

Rūdžių atsiradimo vietos

Rūdys atsiranda pačiose silpiausiose atomobilio vietose tokiose kur dažai yra itrūkę, įbrėžti ar panašiai, bet rūdys atsiranda ten kur vanduo gali laikytis, suvirintose automobilio vietose nes kiekvienoje mašinoje yra apie 70 metrų taškinio suvirinimo siūlių, kur dažniausiai korozija ir prasideda. Ji tampa ypač kenksminga, jei ima plisti nuo šių siūlių uždarose ir sunkiai prieinamose kėbulo vietose – slenksčiuose, ratų arkose, durelių viduje, ir jei yra tam palankios sąlygos – drėgnas klimatas, temperatūros svyravymas bei druskos gatvėse.