Kėbulo remonto paslaugos. Kėbulo karkasas yra pagrindinis vairuotojo ir keleivių saugumo elementas
Kėbulo remonto paslaugos teikiamos tik kokybiškos. Kėbulo remontas tai ilgas ir sudėtingas procesas, reikalaujantis tikslumo, kruopštumo bei atsakomybės. Sparčiai vystantis automobilių pramonei, visuomenėje ženkliai auga bendras automobilizacijos lygis, keliuose didėja automobilių skaičius. Šis augimas sukelia vis didesnį eismo įvykių skaičių, kurių metu vienaip ar kitaip apgadinami automobiliai. Be to, ir taip jau senas automobilių parkas sensta dar labiau, atsiranda vis daugiau eksploatacinio pobūdžio gedimų. Todėl vis didesnį dėmesį reikia skirti automobilių kėbulų priežiūrai bei remontui.
Reikia pabrėžti ir tai, kad ne visuomet yra galimas automobilio kėbulo geometrijos atkūrimas. Ir tai susiję ne vien su ekonomiškumu. Saugumas turi būti svarbiausias faktorius, nulemiantis remonto galimumą. Gaila, tačiau šis faktorius neretai yra ignoruojamas, kritiško būvio automobiliai visgi yra remontuojami.
Kėbulų remontas Vilniuje atliekamas moderniose dirbtuvėse. Nuo smulkiausių kėbulo remonto darbų iki pilno automobilių perdažymo ar geometrijos atstatymo po sudėtingų eismo įvykių. Visi darbai yra atliekami ypač kruopščiai ir tiksliai, pasitelkiant tiek modernią įrangą, tiek ir patyrusius specialistus.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija?
Susisiekite su mumis ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus iškilusius klausimus.
Poavariniai stambūs defektai
- Lygiagretus šoninis sužalojimas – sukeltas objekto, judančio lygiagrečiai automobiliui ir iššaukiantis ženklų sužalojimą per visą ilgį (sparnai, durys) ;
- Tiesioginis šoninis sužalojimas – kai objektas smogia kampu į automobilio šoną, iššaukiant esminį sužalojimą kontakto zonoje;
- Priekio sužalojimas – yra tiesioginio susidūrimo rezultatas, sumaigantis elementus nuo buferio iki pagrindinės kėbulo dalies (salono priekio);
- Trijų ketvirčių priekinis sužalojimas – yra priekinio susidūrimo kampu rezultatas, iššaukiantis vieno sparno, buferio, variklio dangčio sužalojimą;
- Galinės dalies sužalojimas – yra smūgio tiesiai ar truputį kampu į automobilio galą rezultatas, iššaukiantis galinio buferio, bagažinės dangčio, sparnų esminius sužalojimus;
- Apsivertimo sužalojimas atsiranda automobiliui apsiverčiant ir vėl atsistojant ant ratų; daugeliu atvejų tai iššaukia visų elementų sužalojimus;
Visiško nurašymo sužalojimas yra tiek visaapimantis, kad automobilis yra arba nepataisomas, arba remonto kaina viršija naujo automobilio kainą tokiu atveju kėbulo remonto paslaugos nebereikalinos.
Praktikoje priekiniai sužalojimai sudaro 65% visų sužalojimų, galiniai 25% ir 10% tenka šoniniams sužalojimams.
Prieš pradedant kėbulo remonto darbus, yra būtina nustatyti gedimų (pažeidimų) mastą. Tai įgalina planuoti darbą ir iš anksto apskaičiuoti remonto išlaidas. Remiantis gedimų analize nustatoma, ar automobilio remontas yra galimas ir tikslingas. Gedimo (pažeidimo) dydis pirmiausiai nustatomas, apžiūrint. Kėbulo remonto paslaugos priva buti atliekamos tik kokybiškai.
- Dangos pažeidimų dydis ir pobūdis;
- Kokios lakštinio metalo dalys deformuotos (išorėje/viduje);
- Ar stoge yra iškilimų/įlinkimų;
- Ar nepažeista durų, variklio ir bagažinės dangčių užsidarymas;
- Ar pažeidimų zonoje nedeformuotos išilginės sijos;
- Ar keleivių salonas nėra iškrypęs;
- Ar gali funkcionuoti valdymo sistemos.
Įtarus, kad kėbulas iškrypo, automobilis turi būti išmatuojamas. Atstumai tarp ašių ir diagonaliniai matavimai parodo rėmo arba kėbulo deformacijų lygį. Išilginiai matavimai tiksliai nenurodo deformacijos laipsnio, kadangi turi būti kontroliuojamas taip pat ir ašies tvirtinimo taškų erdvinio matmens tikslumas. Rėmų kalibru galima patikrinti ašies tvirtinimo taškus (matavimo taškų erdvinę padėtį). Gamintojai paprastai nurodo matavimo taškus.